Οκτωβρίου 21, 2014 diaggeleas
Ένα άλλο μέρος όπου εσκεμμένα σήμερα γίνεται μεγάλη σύγχυση εννοιών και αξιών είναι τα σημερινά σχολεία.
Τα θέματα που διδάσκονται στα σύγχρονα σχολεία είναι τόσο ακριβέστερα και σαφέστερα, όσο περισσότερο απομακρύνονται από τον άνθρωπο και τα άμμεσα προβλήματά του. Αντίθετα όσο μεγαλύτερη ωφέλεια έχουν για του μαθητές τόσο πιο συγκεχυμένα γίνονται.
Οι παιδαγωγοί μας και τα επίσημα κέντρα μετάδοσης «μόρφωσης» (που έχουν πια αλωθεί από τις εβραϊκές οργανώσεις και το παραμάγαζο, της Ορθόδοξης εκκλησίας), και πληροφοριών, εκφράζονται με ξεχωριστή ασάφεια όταν μιλάνε για έννοιες σημαντικές που τις αποκαλούν κοινωνική οργάνωση και κράτος.
Δηλαδή όλοι οι θεσμοί που καθορίζουν την ζωή μας, πρέπει να σκεπάζονται από μια χαρακτηριστική ΑΜΑΘΕΙΑ και ΑΣΑΦΕΙΑ που μας μαθαίνουν τα σχολεία για τη φύση του κράτους, είναι στην ουσία για εμάς, ΑΧΡΗΣΤΑ, πληκτικά, και βάρος για την εξέλιξη της σκέψης μας, ένα βάρος που ΣΚΟΠΙΜΑ μας το φορτώνουν και που δύσκολα το ξεφορτωνόμαστε.
Η πλήξη των μαθητών προέρχεται από το γεγονός ότι καλούμαστε να ασχοληθούμε με ξένα συμφέροντα, χωρίς να αντιλαμβανόμαστε ότι είναι ξένα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ….
Το μάθημα δεν μας οδηγεί στη βαθύτερη κατανόηση των εννοιών, γιατί είναι αδύνατο να το κάνει αυτό χωρίς να διαπιστώσουμε ποιος είναι ο ΡΟΛΟΣ των ΞΕΝΩΝ προς εμάς, «σαν άνθρωποι», συμφερόντων…
Αν ο δάσκαλος μας μάθαινε ποια είναι τα δικά μας συμφέροντα και πως θα πρέπει να τα προασπιζόμαστε, θα ερχόταν σε όλο και πιο έντονη αντίφαση με τα όσα είχε υποστηρίξει πιο πρίν, που το μάθημα ήταν ανιαρό και συγκεχυμένο… Για παράδειγμα είναι ασήμαντο και ανούσιο να μας μάθουν αν η Βουλή έχει 500 ή 300 βουλευτές και πόσες έδρες έχει το κάθε κόμμα.
Οι λεπτομέρειες αυτές δεν μας βοηθούν να εμβαθύνουμε στα κοινοβουλευτικά πράγματα, αντίθετα μας εμποδίζουν να εμβαθύνουμε…
Αντίθετα θα μας ήταν πιο χρήσιμο και πιο ενδιαφέρων να μάθουμε ποια κίνητρα επηρεάζουν τις ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ των βουλευτών και, πρώτα απ’ όλα, αν οι βουλευτές αποφασίζουν πραγματικά κάτι ουσιαστικό για την βελτίωση της ζωής μας.
Διάφοροι βουλευτές έχουν παραπονεθεί ότι χρησιμοποιούνται απλώς για να σηκώνουν το χέρι τους σε ψηφοφορίες που αποτέλεσμά τους το έχουν καθορίσει ΑΛΛΟΙ..
Βέβαια στην πραγματικότητα δεν φταίνε οι δάσκαλοί μας για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία μας. (Το λέμε ξανά, ότι το παιδαγωγικό σύστημα, έχει πλήρως αλωθεί από εβραϊκές οργανώσεις τύπου ΚΙΣ, Μπενέ Μπεριτ, και Ορθόδοξη εκκλησία)….
Οι περισσότεροι από αυτούς ξέρουν και οι ίδιοι ελάχιστα πράγματα για τη φύση του κράτους και για τον πραγματικό τρόπο λειτουργίας του.. Αλλά σίγουρα γνωρίζουν όλα τα εβραϊκά έθιμα και πράξεις, αφού παρακολουθούν μηνιαία σεμινάρια για τα Εβραϊκά γεγονότα και παιδαγωγικές μεθόδους των Σιωνιστών…
Η ακατανοησία αναπαράγεται από όλους τους θεσμούς και μεταδίδεται από πάνω προς τα κάτω. Η ολοκληρωτική άγνοια που έχουν πολλοί παιδαγωγοί στον τομέα του κράτους και του δικαίου, είναι μια ένδειξη ότι το όφελος που κρύβεται για ΕΜΑΣ σε αυτά τα θέματα πρέπει να είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ….
Η θέση που ενδιαφέρει πιο πολύ από κάθε άλλη τους ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ και τους οργανωτές των μαθημάτων μας, είναι να μας μάθουν και να μας πείσουν ότι το κράτος στέκει πάνω από κόμματα, πάνω από φτωχούς και ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ.
Η απόδειξη ότι θεωρούν πολύ σημαντική αυτή θέση, είναι το γεγονός ότι όλοι μας την έχουμε σφηνώσει για τα καλά στο μυαλό μας. Καθένας ξέρει την ΠΡΟΤΑΣΗ-ΑΞΙΩΜΑ της δικαιοσύνης.
«Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι απέναντι στον Νόμο»
Τι πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και απομακρυσμένο από την αλήθεια. ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ δεν ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ απέναντι στον νόμο, αλλά ο ΝΟΜΟΣ έχει γίνει σε πολλές περιπτώσεις για να νομιμοποιεί την ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ υπέρ των Δυνατών και σε βάρος των μη ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ.
Ένα από σημαντικότερα όργανα της κρατικής μηχανής είναι το αξίωμα του δικαστή. (Δικαστή ο οποίος έχει δώσει όρκους σε Σιωνιστικές Μασωνικές Στοές και προστατεύει τα συμφέρωντα των Μασώνων μεγαλοαπατεώνων)… Οι δάσκαλοι μας, μας μαθαίνουν να υποστηρίζουμε ότι οι δικαστές είναι ΑΔΕΚΑΣΤΟΙ..
Ας δούμε με αποκαλυπτική ψυχραιμία τα πράγματα. Η κλασική περιγραφή της λειτουργίας του ΔΙΚΑΣΤΗ κατά τη δικαστική διαδικασία είναι η εξής: στη δεξιά πλευρά βρίσκεται ο Εισαγγελέας, ο άνθρωπος που φριντίζει να υπολογίζει τα συμφέρωντα του κράτους. Στην άλλη πλευρά ο κατηγορούμενος με τον συνήγορό του. Στην μέση κάθεται ο δικαστής, πάνω από τους διαδίκους. Ο διακαστής δεν εξαρτάται από κανέναν, ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ οι δάσκαλοί μας. Κρίνει σύμφωνα με τον Νόμο. Το κακό σε όλα αυτά είναι ότι πραγματικά κρίνει σύμφωνα με το Νόμο και όπως είναι γνωστό οι ΝΟΜΟΙ φτιάχνονται από ανθρώπους του κατεστημένου, (Εβραίους )….
Κανείς δεν φτιάχνει ένα νόμο που να στρέφεται εναντίον του. Αν κάποιος δεν είναι πλουσιότερος από τους άλλους, δεν του περνάει από το μυαλό η σκέψη να πει «Ου κλέψεις». Ο πλούσιος δημιουργεί πρώτα, με την ιδιοκτησία του (αυτή που έχει κλέψει, όπως σήμερα στην Ελλάδα, αυτοί οι πλούσιοι που δεν πληρώνουν φόρους είναι κατοχυρωμένοι από νόμους ασυλίας, Και το ΚΙΣ.) τον κλέφτη και μετά φτιάχνει ένα νόμο ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ.
Τα θέματα που διδάσκονται στα σύγχρονα σχολεία είναι τόσο ακριβέστερα και σαφέστερα, όσο περισσότερο απομακρύνονται από τον άνθρωπο και τα άμμεσα προβλήματά του. Αντίθετα όσο μεγαλύτερη ωφέλεια έχουν για του μαθητές τόσο πιο συγκεχυμένα γίνονται.
Οι παιδαγωγοί μας και τα επίσημα κέντρα μετάδοσης «μόρφωσης» (που έχουν πια αλωθεί από τις εβραϊκές οργανώσεις και το παραμάγαζο, της Ορθόδοξης εκκλησίας), και πληροφοριών, εκφράζονται με ξεχωριστή ασάφεια όταν μιλάνε για έννοιες σημαντικές που τις αποκαλούν κοινωνική οργάνωση και κράτος.
Δηλαδή όλοι οι θεσμοί που καθορίζουν την ζωή μας, πρέπει να σκεπάζονται από μια χαρακτηριστική ΑΜΑΘΕΙΑ και ΑΣΑΦΕΙΑ που μας μαθαίνουν τα σχολεία για τη φύση του κράτους, είναι στην ουσία για εμάς, ΑΧΡΗΣΤΑ, πληκτικά, και βάρος για την εξέλιξη της σκέψης μας, ένα βάρος που ΣΚΟΠΙΜΑ μας το φορτώνουν και που δύσκολα το ξεφορτωνόμαστε.
Η πλήξη των μαθητών προέρχεται από το γεγονός ότι καλούμαστε να ασχοληθούμε με ξένα συμφέροντα, χωρίς να αντιλαμβανόμαστε ότι είναι ξένα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ….
ΡΕΠΟΥΣΗ |
Αν ο δάσκαλος μας μάθαινε ποια είναι τα δικά μας συμφέροντα και πως θα πρέπει να τα προασπιζόμαστε, θα ερχόταν σε όλο και πιο έντονη αντίφαση με τα όσα είχε υποστηρίξει πιο πρίν, που το μάθημα ήταν ανιαρό και συγκεχυμένο… Για παράδειγμα είναι ασήμαντο και ανούσιο να μας μάθουν αν η Βουλή έχει 500 ή 300 βουλευτές και πόσες έδρες έχει το κάθε κόμμα.
Οι λεπτομέρειες αυτές δεν μας βοηθούν να εμβαθύνουμε στα κοινοβουλευτικά πράγματα, αντίθετα μας εμποδίζουν να εμβαθύνουμε…
Αντίθετα θα μας ήταν πιο χρήσιμο και πιο ενδιαφέρων να μάθουμε ποια κίνητρα επηρεάζουν τις ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ των βουλευτών και, πρώτα απ’ όλα, αν οι βουλευτές αποφασίζουν πραγματικά κάτι ουσιαστικό για την βελτίωση της ζωής μας.
Διάφοροι βουλευτές έχουν παραπονεθεί ότι χρησιμοποιούνται απλώς για να σηκώνουν το χέρι τους σε ψηφοφορίες που αποτέλεσμά τους το έχουν καθορίσει ΑΛΛΟΙ..
Βέβαια στην πραγματικότητα δεν φταίνε οι δάσκαλοί μας για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία μας. (Το λέμε ξανά, ότι το παιδαγωγικό σύστημα, έχει πλήρως αλωθεί από εβραϊκές οργανώσεις τύπου ΚΙΣ, Μπενέ Μπεριτ, και Ορθόδοξη εκκλησία)….
Οι περισσότεροι από αυτούς ξέρουν και οι ίδιοι ελάχιστα πράγματα για τη φύση του κράτους και για τον πραγματικό τρόπο λειτουργίας του.. Αλλά σίγουρα γνωρίζουν όλα τα εβραϊκά έθιμα και πράξεις, αφού παρακολουθούν μηνιαία σεμινάρια για τα Εβραϊκά γεγονότα και παιδαγωγικές μεθόδους των Σιωνιστών…
Η ακατανοησία αναπαράγεται από όλους τους θεσμούς και μεταδίδεται από πάνω προς τα κάτω. Η ολοκληρωτική άγνοια που έχουν πολλοί παιδαγωγοί στον τομέα του κράτους και του δικαίου, είναι μια ένδειξη ότι το όφελος που κρύβεται για ΕΜΑΣ σε αυτά τα θέματα πρέπει να είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ….
Η θέση που ενδιαφέρει πιο πολύ από κάθε άλλη τους ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ και τους οργανωτές των μαθημάτων μας, είναι να μας μάθουν και να μας πείσουν ότι το κράτος στέκει πάνω από κόμματα, πάνω από φτωχούς και ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ.
Η απόδειξη ότι θεωρούν πολύ σημαντική αυτή θέση, είναι το γεγονός ότι όλοι μας την έχουμε σφηνώσει για τα καλά στο μυαλό μας. Καθένας ξέρει την ΠΡΟΤΑΣΗ-ΑΞΙΩΜΑ της δικαιοσύνης.
«Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι απέναντι στον Νόμο»
Τι πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και απομακρυσμένο από την αλήθεια. ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ δεν ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ απέναντι στον νόμο, αλλά ο ΝΟΜΟΣ έχει γίνει σε πολλές περιπτώσεις για να νομιμοποιεί την ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ υπέρ των Δυνατών και σε βάρος των μη ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ.
Η επτάφωτη λυχνία, το κρεβάτι του προκρούστη!.. |
Ας δούμε με αποκαλυπτική ψυχραιμία τα πράγματα. Η κλασική περιγραφή της λειτουργίας του ΔΙΚΑΣΤΗ κατά τη δικαστική διαδικασία είναι η εξής: στη δεξιά πλευρά βρίσκεται ο Εισαγγελέας, ο άνθρωπος που φριντίζει να υπολογίζει τα συμφέρωντα του κράτους. Στην άλλη πλευρά ο κατηγορούμενος με τον συνήγορό του. Στην μέση κάθεται ο δικαστής, πάνω από τους διαδίκους. Ο διακαστής δεν εξαρτάται από κανέναν, ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ οι δάσκαλοί μας. Κρίνει σύμφωνα με τον Νόμο. Το κακό σε όλα αυτά είναι ότι πραγματικά κρίνει σύμφωνα με το Νόμο και όπως είναι γνωστό οι ΝΟΜΟΙ φτιάχνονται από ανθρώπους του κατεστημένου, (Εβραίους )….
Κανείς δεν φτιάχνει ένα νόμο που να στρέφεται εναντίον του. Αν κάποιος δεν είναι πλουσιότερος από τους άλλους, δεν του περνάει από το μυαλό η σκέψη να πει «Ου κλέψεις». Ο πλούσιος δημιουργεί πρώτα, με την ιδιοκτησία του (αυτή που έχει κλέψει, όπως σήμερα στην Ελλάδα, αυτοί οι πλούσιοι που δεν πληρώνουν φόρους είναι κατοχυρωμένοι από νόμους ασυλίας, Και το ΚΙΣ.) τον κλέφτη και μετά φτιάχνει ένα νόμο ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ.
Μόνον όποιος έχει κλέψει τους άλλους φοβάται την κλεψιά και την χαρακτηρίζει παρανομία. Όποιος έχει την εξουσία (ΕΒΡΑΙΟΙ) καθορίζει και τους ΚΑΝΟΝΕΣ του παιχνιδιού και φτιάχνει ΚΑΝΟΝΕΣ που να του επιτρέπουν να ΚΕΡΔΙΖΕΙ πάντοτε και παντού….Δεν πρέπει να περιμένουμε από αυτόν (ΕΒΡΑΙΟ ΣΙΩΝΙΣΤΗ) να φτιάξει κανόνες που να τον κάνουν να χάνει…..
http://dia-kosmos.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου