Subscribe Us

Header Ads

Παρασκευή

Περί δούλων του θεού


Ο Σωκράτης στην Πλατωνική Πολιτεία εφιστά την προσοχή στην ορθή εκπαίδευση των παιδιών διότι οι εσφαλμένες πεποιθήσεις στο διάβα του χρόνου μετατρέπονται σε συμπαγείς και άκαμπτες θεωρίες στο υποσυνείδητο, οι οποίες πολύ δύσκολα έπειτα δια του Λόγου - Λογικής - Λογισμικού διορθώνονται, πράγμα που μας οδηγεί στην καταστροφή αφού μας καταστεί ανίκανους όχι μόνο στο να μην μπορούμε να δημιουργούμε κάτι ορθό, αλλά επιπλέον στο ότι καταλύεται η άμυνα μας.

Για να δούμε μερικά πράγματα που από μικρούς μας έχουν περάσει στο υποσυνείδητο περί δουλείας προς το θείον:

"Ο εμπνευσμένος Πλάτων πολύ σωστά συμβουλεύει να μην διηγούμαστε στα παιδάκια οποιαδήποτε παραμύθια (ψεύτικες ιστορίες που δεν έχουν ηθικές αξίες), για να μην γεμίζουν από νωρίς τις ψυχές τους με ανοησίες και διεφθαρμένες έννοιες"

Πλούταρχος ( Ηθικά, 3 F)

Η λέξη "άνθρωπος" προέρχεται από το "άνω - θρείν" (κοιτάζει τα Άνω) σύμφωνα με το Μέγα Ετυμολογικό (σελ. 109) το οποίο στην συνέχεια αναφέρει ότι "μόνος γαρ των άλλων ζώων ο άνθρωπος άνω βλέπει", δηλαδή άνθρωπος ονομάζεται αυτός που κοιτάζει τα άνω με την έννοια ότι ενδιαφέρεται για αυτά που υπάρχουν εκεί σε αισθητό και νοητικό επίπεδο (Πυθαγόρειος Φιλοσοφία - Φιλοσοφία των Μαθηματικών - Κοσμογονία - Ελληνικά Μυστήρια).

Πολύ ορθώς το έχει καταγράψει το Μέγα Ετυμολογικόν, και η απόδειξη βρίσκεται στο Πλατωνικό έργο "Κρατύλος" ή περί ονομάτων όταν ο Σωκράτης αναφέρει:

[399c] Σωκράτης

[αρχαίο] ὧδε. σημαίνει τοῦτο τὸ ὄνομα ὁ “ἄνθρωπος” ὅτι τὰ μὲν ἄλλα θηρία ὧν ὁρᾷ οὐδὲν ἐπισκοπεῖ οὐδὲ ἀναλογίζεται οὐδὲ ἀναθρεῖ, ὁ δὲ ἄνθρωπος ἅμα ἑώρακεν--τοῦτο δ' ἐστὶ [τὸ] “ὄπωπε” --καὶ ἀναθρεῖ καὶ λογίζεται τοῦτο ὃ ὄπωπεν. ἐντεῦθεν δὴ μόνον τῶν θηρίων ὀρθῶς ὁ ἄνθρωπος “ἄνθρωπος” ὠνομάσθη, ἀναθρῶν ἃ ὄπωπε.

[απόδοση] Ιδού τι εννοώ, το όνομα "άνθρωπος" σημαίνει ότι τα μεν άλλα ζώα τίποτε, από όσα βλέπουν, δεν μελετούν, δεν συλλογίζονται, δεν αναθρέουν*... Ο δε άνθρωπος άπαξ και δει κάτι, και αναθρεί και συλλογίζεται. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι από όλα τα ζώα ορθώς μόνο ο άνθρωπος ονομάστηκε "άνθρωπος" (άνω θρείν - κοιτά τα άνω - τα άνω θεόμενα).

*αναθρείν (ανά + αθρέω) = κοιτάζω προς τα άνω, παρατηρώ μετά προσοχής εκ των πλησίον (ΑρχαιοΕλληνικό Λεξικό Σταματάκου σελ. 92, Liddell & Scott σελ 92)

Στα Άνω υπάρχει το πέλας της δημιουργίας η οποία διέπεται από Συμπαντικούς Νόμους, πράγμα που φανερώνει ότι πίσω από όλα αυτά υπάρχει ένας Δημιουργός Νους. Η Δημιουργία όμως δεν είναι απλή υπόθεση, κάθε άλλο, είναι μια πολυεπίπεδη και πολύπλευρη και πολυδιάστατη και πολυπαράλληλη υπόθεση, άρα ο Δημιουργός Νους δεν μπορεί παρά να χρησιμοποίησε το ανώτατο νοητικό επίπεδο για το Αρχιτεκτόνημα αυτό, την Σοφία, και εφόσον χρησιμοποίησε την Σοφία αυτή πρέπει να ακολουθήσουμε για να κατανοήσουμε και να ανέλθουμε ...

Ο κοινωνικός νοητικός χάρτης ο οποίος δίνεται στο Σπήλαιο του Πλάτωνος μας ενημερώνει ότι κάποιοι θα λύσουν τα δεσμά και θα ανέλθουν προς την Πραγματικότητα με όπλο την συνειδητότητα, όμως η πλειοψηφία θα παραμείνει στην νοητική κατάσταση του Δεσμώτου. Σε κάθε περίπτωση ο άνθρωπος έχει την έμφυτη τάση προς το θείον, η διαφορά είναι στο ότι οι Δεσμώτες θα προσεγγίσουν το θείον δια της πίστεως ενώ η ανώτερη βαθμίδα δια της Γνώσεως.

Το πρόβλημα που παρουσιάζεται εδώ είναι στο ότι οι Δεσμώτες λόγω του ανίσχυρου άρα και μη σταθερού Λογισμικού τους γίνονται επιρρεπείς στην Δεισιδαιμονία . Αυτά φυσικά τα γνώριζαν οι Ιερείς, οπότε δημιούργησαν την Ελληνική Θρησκεία με συγκεκριμένα επίπεδα στα οποία έδωσαν συγκεκριμένες ιδιότητες προσαρμοσμένες στα δεδομένα και έτσι κρατούσαν την ισορροπία της εκ φύσεως ανόμοιας νοητικής διαβαθμίσεως των ανθρώπων . Όταν όμως η Ελλάδα έπεσε λόγω καταπατήσεως των εντολών των Δελφών και συγκεκριμένα του Μηδέν Άγανμε κύριους υπαίτιους τους Αθηναίους με αρχηγό τον Περικλή και την ξεπεσμένη πια Δημοκρατία, όταν μετέτρεψαν την Συμμαχία σε Ηγεμονία, τα πράγματα πήραν μια άσχημη τροπή, αφού πάντα η Δεισιδαιμονία στα χέρια τον εχθρών ως μέσον ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ αποτελεί το απόλυτο όπλο καταστροφής...

Στην Ελληνική Θρησκεία, ούτε ο Δημιουργός ούτε οι θεοί αναφέρονται ως "Κύριοι" για τον απλούστατο λόγο ότι το θείον ΔΕΝ έχει ανάγκη από δούλους, είναι γελοίο να συζητάμε κάτι τέτοιο, αν είχαν ανάγκη από δούλους δεν θα ήταν θεοί αλλά άνθρωποι (!), στην Ελληνική θρησκεία ΔΕΝ προσκυνούσαν μόνο τιμούσαν, ακόμα και στον Πατέρα θεών και Ανθρώπων Δία μιλούσαν στον ενικό "κοιτώντας" τον, δεν έσκυβαν το κεφάλι δουλικά.

Ο ΕβραιοΧριστιανισμός από την άλλη μιλάει ξεκάθαρα για δούλους, αποκαλεί τους πιστούς ποίμνιο - πρόβατα και αναρωτιέται ευλόγως κανείς τι σόι θεός είναι αυτός που χρειάζεται δούλους... τι να τους κάνει τους δούλους; να του δουλεύουν για να περνάει αυτός καλά και να τους βάζει φόρους; ή να τους δίνει δάνεια μέσω της Τραπέζης του; έχει ανάγκη από χρήματα ο θεός; έχει ανάγκη από υλικά αγαθά ο θεός; ή μήπως στο όνομα ενός υποτιθέμενου θεού κάποιοι πονηροί "ενδιάμεσοι" παίζουν το παιχνίδι τους;

Ας δούμε τι λέει η βίβλος των Εβραίων περί δουλείας των μη Εβραίων στους Εβραίους - Λευιτικόν κεφ. 26ο

[παρ. 39] "Αν ο συμπατριώτης σου, που ζει κοντά σου, φτωχύνει και πουληθεί σε εσένα, δεν πρέπει να τον μεταχειρίζεσαι σαν δούλο. Ας μείνει σπίτι σου σαν μισθωτός εργάτης ως το επόμενο ιωβηλαίο έτος. Τότε θα φύγει από το σπίτι σου μαζί με τα παιδιά του και θα γυρίσει στους συγγενείς του και στην ιδιοκτησία των προγόνων του. Οι Ισραηλίτες είναι δούλοι μου (ομιλεί ο θεός τους) που τους έβγαλα από την Αίγυπτο, δεν πρέπει να πωλούνται ως δούλοι"

[παρ. 44] "Ο δούλος και η δούλη σου, όσους έχεις, θα πρέπει να προέρχονται από τα γύρω σας έθνη. Από κει θα αγοράζεις δούλους. [παρ. 45] Επίσης θα αγοράζεις από τα παιδιά των παροίκων που ζουν ανάμεσα σας και γεννήθηκαν στης χώρας σας (σ.σ. ποια χώρα; δεν είχαν ποτέ χώρα οι Εβραίοι...), κι από τις οικογένειες τους. Αυτοί μπορούν να αποτελούν κατοχή σας. [παρ. 46]Μπορείτε να τους μεταβιβάζετε κληρονομικά στους γιους σας, που μετά από εσάς θα τους έχουν ιδιοκτησία τους. Μπορείτε να τους έχετε δούλους σας για πάντα αλλά ανάμεσα στους συμπατριώτες σας τους Ισραηλίτες κανένας ας μην καταδυναστεύει τον άλλον.

Στον Χριστιανικό Γάμο δηλώνεται ότι ο γαμβρός και η νύφη είναι δούλοι του Εβραίου θεού (Γιαχβέ), τους ευλογεί ο Αβραάμ ο Ισαάκ ο Ιακώβ και πολλοί ακόμα Εβραίοι της Εβραϊκής Βίβλου, η νύφη ταυτίζεται με την Θάμαρ, ενώ την ίδια στιγμή στην Έξοδο κεφ.ΙΘ (19) - §5 και στο Δευτερονόμιον κεφ.Ζ (7) - §6 γράφει ότι οι Εβραίοι είναι ο περιούσιος λαός του θεού άρα ο γενικός κουμανταδόρος των υπολοίπων μη Εβραίων που πιστεύουν σε αυτόν τον θεό... εν ολίγοις οι Χριστιανοί δέχονται ότι είναι δούλοι ενός θεού ο οποίος έχει θέσει επικεφαλής τους Εβραίους στο θεάρεστο έργο επί της γης, δηλαδή στην ουσία οι Χριστιανοί δηλώνουν (άλλοι συνειδητά άλλοι ασυνείδητα) δούλοι των Εβραίων... Γιατί μετά οι χριστιανοί διαμαρτύρονται που οι Εβραικές Τράπεζες τους παίρνουν τα σπίτια;

«...Μην δανείσεις στον συμπατριώτη σου χρήματα με τόκο ή τρόφιμα με τόκο ή οτιδήποτε άλλο δανειστεί από σένα. Από τον ξένο θα παίρνεις τόκο, αλλά από τον ομοεθνή σου δεν θα παίρνεις, για να σε ευλογεί κύριος ο θεός σου (Ιεχωβά), σε οτιδήποτε επιχειρήσεις, στην χώρα που πηγαίνετε για να την πάρετε για ιδιοκτησία σας»

Παλαιά Διαθήκη - Δευτερονόμιον κεφ.23 παρ.20

«...ο Κύριος θα σας φέρει στη χώρα που υποσχέθηκε στον Αβραάμ, για να σα δώσει πόλεις μεγάλες και καλές, τις οποίες δεν κτίσατε και οικίες γεμάτες απ' όλα τα αγαθά, που δεν τα φέρατε εσείς και πηγάδια ανοιγμένα τα οποία δεν σκάψατε εσείς, αμπελώνες και ελαιώνες, τους οποίους εσείς δεν φυτέψατε»

Παλαιά Διαθήκη - Δευτερoνόμιο. κεφ. 6 παρ. 10-14




Οι εσφαλμένες πεποιθήσεις που αναφέραμε στην αρχή έχουν στόχο να κρατήσουν την σκέψη του ανθρώπου δέσμια στην νηπιακή κατάσταση κατά την οποία άγεται και φέρεται με το συναίσθημα μένοντας μακριά από την Λογική. Μόνο έτσι είναι δυνατόν να συνυπάρξουν ψευδώς μέσα του πεποιθήσεις εντελώς αντίθετες αλλά και αντικρουόμενες όπως ότι ο ΕβραιοΧριστιανισμός είναι "ΕλληνοΧριστιανισμός" η ΕβραιοΟρθοδοξία είναι "ΕλληνόΟρθοδοξία" παρόλο που τα δεδομένα είναι συγκεκριμένα και ξεκάθαρα!

Πως γίνεται να μιλάμε για Ελληνό - Χριστιανισμό ή Ελληνό - Ορθοδοξία όταν υποστηρίζουν ότι είναι απόγονοι του Αβραάμ ενώ οι Έλληνες είναι κατά χιλιάδες χρόνια προγενέστεροι με εντελώς διαφορετικό DNA; 

Πως γίνεται να μιλάμε για Ελληνό - Χριστιανισμό ή Ελληνό - Ορθοδοξία όταν τα ιερά τους κείμενα σε πάρα πολλά σημεία μιλούν για σφαγές, καταστροφές και κατάρες κατά των Ελλήνων;

Πως γίνεται να μιλάμε για Ελληνό - Χριστιανισμό ή Ελληνό - Ορθοδοξία όταν οι Ορθόδοξοι δέχονται τους Εβραίους Προπάτορες ως ανώτερους τους με τόσο δουλικό ύφος;

Πόσο "Ελληνό" είναι ο Χριστιανισμός και η Ορθοδοξία. Το ότι έχουν κατακλέψει τον Ορφέα, τον Πυθαγόρα, τον Πλάτωνα και την Ελληνική Μυθολογία για να φτιάξουν την θρησκεία αυτή, δεν πρέπει να μας μπερδεύει με το ότι όλα αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιήθηκαν για το redirection (Προπαγανδιστική Τεχνική) γιατί δεν γινόταν αλλιώς.

Πλάτων Πολιτεία [517a]

"καὶ τὸν ἐπιχειροῦντα λύειν τε καὶ ἀνάγειν, εἴ πως ἐν ταῖς χερσὶ
δύναιντο λαβεῖν καὶ ἀποκτείνειν, ἀποκτεινύναι ἄν;"



http://www.knossopolis.com/
http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου